Mai mult decat un client multumit!

      Economia comercială face referire la arta vânzării, în primul rând. Pe lânga ofertele promoționale pe care le gasești peste tot, de aici înveți multe lucruri despre profilul clientului. Ce înseamna asta? Se referă la amabilitatea agenților de vânzări, de obicei. Un client mulțumit aduce mai mulți clienți potențiali. Sunt reguli și reguli, care te pot ajuta, dacă vinzi un produs sau serviciu. Să vă explic:
      Am un bun prieten pasionat de muzica si vrea sa isi schimbe boxele, insa nu stie de unde sa aleaga un model bun, de calitate, in care procesul vanzarii sa fie pe masura, in care sa i se explice concret care sunt functiile lor si ce ar trebui sa stie inainte de a le folosi. 
      Tinand cont de faptul ca am mai cochetat cu muzica si inca o mai fac, am ales sa vorbesc despre Edifier, boxele acelea cu design deosebit, care scot de fiecare data un sunet puternic. Si nu ar fi singurul motiv pentru care am recomandat lui Razvan boxele respective, ci si pentru tehnologia, calitatea si aspectul luxos al acestora. Si eleganta lor, bineinteles! Iata ce design au:








       Bun, acum ca am facut o pauza, in care am evidentiat finetea si aspectul acestor boxe, as vrea sa va spun ce as face pentru daca as vinde boxele lui Razvan:
       1. As recomanda sa intre pe magazinultau, pentru informatii suplimentare, unde ar gasi o multime de aparate electronice gata sa ii gadile timpanul! (in sens pozitiv, bineinteles!)
       2. As zice sa se uite si pe site, daca vrea un produs de calitate! Atunci se va convinge!

       Asadar, sper sa ii placa alegerea mea si sa il vad cu aceste boxe in camera cat de curand! Abia astept sa ascultam hiturile noastre preferate impreuna cu ceilalti! Nu uitati, Edifier inseamna sunetul care lipseste la tine in casa sau la birou!

       Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017.
     


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Istanbul' a Höşgeldiniz ! (6): 10 expresii uzuale in limba turcă pentru toți turistii

Dubrovnik, ,,Perla Adriaticii,,