Pentru sanatatea dumneavoastra, consumati cel putin 2 litri de lichide in fiecare zi!

      In urma cu o saptamana am fost in excursie la Sinaia cu un grup de elevi si am observat, din pacate, o rezistenta scazuta a acestora, deoarece nu prea cocheteaza cu alimentele sanatoase si, pe deasupra, nici nu se hidrateaza. Le spun multor persoane ca secolul XXI este unul al ,,inovatiilor nesanatoase,, si imi dau dreptate. Ati mai vazut pe cineva care sa consume apa plata? Coca Cola si Pepsi rup audientele cand lanseaza o reclama! Sper sa schimbam acest lucru si as vrea sa facem o campanie impreuna! Va recomand sa bem impreuna apa din fantana! Stati linistiti, vorbeam la figurat! Ma refeream la marca Fantana!
      As vrea sa va spun ca, la un moment dat, in timp ce ma aflam in vacanta, am simtit nevoia sa cumpar niste pastile, deoarece era foarte cald si am intrat la farmacie, insa am primit mai intai un pahar cu apa. Nu stiu in cum, dar mi-am revenit imediat! De atunci m-am invatat minte si consum zilnic apa plata. Nu stiam de ce nu ma simteam bine, pana cand am descoperit ca uneori avem nevoie si de apa, vorba cantecului acela! Da, apa La Fantana consumasem atunci! 
      In acel moment am descoperit ce importanta este apa de izvor !



apa de izvor



       De ce apa La Fantana ?

       
      Am 10 motive pentru tine sa alegi aceasta apa de izvor:

      1.   La Fantana detine propriile laboratoare de analiza fizico-chimica si microbiologica a apei, cate unul pentru fiecare fabrica (Bucuresti, Sibiu).
      2.   Laboratoarele sunt autorizate de catre Autoritatea Nationala Sanitar-Veterinara si Pentru Siguranta Alimentelor si sunt certificate ISO 9001 si 22000.
      3.   Orice client poate solicita gratis testarea apei.
      4.   Sunt un furnizor important pentru multe companii mari, precum: OMV Petrom, BCR, Banca Romaneasca, Allianz Tiriac, Alpha Bank, Vodafone, Flanco, Altex, Jysk, EnergoBit, Romgaz sau Casa Rusu.
      5.   Sunt implicati in proiecte culturale, precum reuniuni de carte cu tema istorica, dar sustin si tineri sportivi (Triatlon).
      6.   La ei puteti gasi watercoolere si purificatoare de apa.
      7.   La Fantana este brandul care se bazeaza pe conceptul de calitate, la nivel inalt.
      8.   Exista doua tipuri de abonamente: unul pentru apa si unul pentru cafea.
      9.   La Fantana face 180 000 de teste pentru apa, anual.
    10.   La Fantana efectueaza in fiecare an peste 370 000 de livrari.


apa de izvor



      Asadar, daca va doriti sa fiti plini de energie, va recomand sa apelati la Fantana!

      Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Istanbul' a Höşgeldiniz ! (6): 10 expresii uzuale in limba turcă pentru toți turistii

Dubrovnik, ,,Perla Adriaticii,,