Econo(my)sterious: Money

      De cand am intrat in blogosfera, cred ca am uitat sa mentionez ca am diploma de economist la baza. Nu este o lauda, ci doar o introducere in cadrul articolului de azi. Luna aceasta, vorbesc foarte serios, am avut cateva dificultati financiare, iar sumele imprumutate nu au fost deloc mici. Am avut de platit taxa de studiu la universitate, desi am terminat anul cu medie foarte mare, insa a fost concurenta si au fost disponibile locuri putine la buget. Oricum, nu conteaza acest aspect, ci faptul ca a trebuit sa fac un imprumut pentru a plati suma respectiva si, colac peste pupaza, am pierdut inca atatia bani pe o excursie, care, chipurile, nu se va mai derula anul urmator, deoarece firma a avut datorii foarte mari (nu dau nume, fiindca stiti foarte bine cazul agentiei de turism care a lasat 8000 de turisti fara vacante). Cred ca ar fi bine sa caut o solutie, doua, trei, pentru a-mi creste rapid veniturile si sa-ti dau un search, draga Google, pentru ca sunt sigur ca voi gasi undeva in mediul online pe cineva care sa imi acorde un credit cat as bate din palme! 
      Astfel, dupa o perioada de repaus a computerului, am cautat sa deslusesc acest mister economic. Oare cine va fi amabil sa ma ajute cu un credit simplu si rapid? Dupa nu foarte mult timp de tastat ,,n solutii,, pe internet, am vazut un anunt, care arata asa:




       Really? Un credit online! Ia sa ma interesez putin cine sunt domnii de la telecredit!

       Update: Am cautat informatii despre aceasta firma si am descoperit ca ofera credit fara adeverinta, asadar nu as avea de a face cu brokeri de credite. De asemenea, banii ar ajunge la mine cat as zice ,,Excursii!,, si nu exista costuri ascunse, comisioane sau alte smecherii. Excelent! Ia sa cautam mai departe!

       Breaking News !: Dupa cautari mai amanuntite, am aflat inca un lucru, pe care il consider esential. La telecredit pot sa fac un imprumut online urgent, asadar, daca am nevoie acum de bani, pot apela fara retineri la ei! Si am nevoie neaparat de bani!



       3 metode prin care imi pot creste repede veniturile


       Daca ar fi sa aleg 3 metode prin care imi pot creste repede veniturile, as face referire la una singura, insa, de fapt, sunt 3. Iata care sunt cele trei T uri:


       Solutia T 1: As cauta un al doilea job si as apela imediat la creditul online de la telecredit, deoarece nu se stie cand am nevoie de bani pusi deoparte!

       Solutia T 2: As opta pentru o bursa in strainatate, dar as face un imprumut si la telecredit, deoarece nu se stie care sunt costurile acolo, indiferent cat as calcula!

       Solutia T 3: As colabora cu firme din mediul online (ceea ce fac deseori) si as suna la telecredit, deoarece as avea nevoie de bani si pentru promovarea blogului!    

       Mai sa fie! Indiferent ce metode as folosi, ajung mereu la telecredit! Cred ca stiu de ce: pentru ca telecredit este solutia unui imprumut usor si rapid!


       Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Istanbul' a Höşgeldiniz ! (6): 10 expresii uzuale in limba turcă pentru toți turistii

Dubrovnik, ,,Perla Adriaticii,,