Blogger Recognition Awards

   Sunt foarte încântat să aflu că am fost nominalizat pentru Blogger Recognition Award. As vrea sa îi mulțumesc Mirelei Scarlatache, care descrie foarte frumos destinații asiatice pe blogul ei, About various things . De asemenea, o puteți găsi foarte repede pe grupul Descoperă Asia. Probabil unii dintre voi sunteți deja inscriși în grup.

      Ce este Blogger Recognition Award?

        Acest premiu este transmis de bloggeri altor bloggeri, care se dedică în ceea ce fac și apreciază efortul fiecărui articol scris de aceștia, care, la rândul lor, trebuie sa respecte ,,tradiția,, și să urmeze câteva reguli foarte simple.


  Care sunt regulile Blogger Recognition Award?   

        1. Mulțumiți bloggerului care v-a desemnat și trimiteți un link către blogul său.
        2. Scrieți o postare pentru a vă arăta premiul.
        3. Scrieți un scurt istoric despre blogul vostru.
        4. Acordați două sfaturi pentru bloggeri care au intrat recent în această comunitate.
        5. Nominalizați 15 alți bloggeri care considerați ca merită acest premiu.
        6. Comentați la fiecare pe blog și anunțați-i că le-ați oferit acest premiu, furnizând link-ul care conține postarea creată de voi.

       Cum am început blogul meu?

         Fiind foarte pasionat de geografie și de scris, am ales să îmbin aceste îndeletniciri și am lansat blogul fără să mă gândesc prea mult, deoarece îmbin utilul cu plăcutul și învăț aproape mereu lucruri noi.

       Sfaturi pentru bloggeri începători

       
              1. Să nu renunțe niciodată la visul lor !
          
                Știu ca nu este ușor, însă recomand bloggerilor noi să fie perseverenți, dar asta nu înseamnă să devină comozi! Deși nu am experiență foarte mare deocamdată, spun fără modestie că am învățat foarte multe în 10 luni de blogging. Trebuie ambiție !
               
              2. Să fie prietenoși, deschiși la nou și să accepte provocări !

                Mai pe scurt, fiți ,,open mind,, ! Nu vă dați deoparte, încrederea este una din rețetele succesului !

              3. Dacă vă place cu adevărat ce faceți, 100% veți reuși !
   
                E foarte important să faceți ceva din pasiune! Fiți motivați și dovediți-vă talentul !

              4. Creați ceva inovativ !

                Dacă doriți să ieșiți în evidență, axați-vă pe idei originale ! Sunt o mulțime !



       Nominalizații mei (lista nu e suficienta):

       Prieteni Mereu! (un ghid de turism pasionat de aceasta meserie, care scrie si selecteaza articole de calitate, ale bloggerilor de top) 
       
       Enciclopedia calatorului independent (un blog care te trimite chiar la destinatie!)

       Travel Ship (eficient si interesant)

       Mihai Jurca (un blog de turism bine gandit,foarte util)

       Coco Traveling (fotografii si destinatii turistice de top)

       Ioana Budeanu (un adevarat blog de turism, in care sentimentele sunt excelent transmise cititorilor) 

       Whisper Wanderlust (destinatii fascinante, sfaturi utile)

       I Believe in Traveling (un blog exotic, cu vacante ieftine) 

       About various things (nu il repropun, deoarece nu am voie, insa merita sa il reamintesc)

       Visator prin lume  (un blog care creste frumos, ce inglobeaza povesti interesante din vacante)

       Travelator  (vacante ieftine tip DIY,foarte util!)

       Travel Badgers (un blog strong)

       Calatoreste cu Ira (probabil primul blog citit, daca imi amintesc bine, util si interesant)

       Designed to Travel (un blog care te plimba prin destinatii accesibile)

       Aventurescu (ceva asemanator cu Travelator, de asemenea foarte util).


Erau multe in lista, insa am doar 15 locuri. Nu uitati sa trimiteti prietenilor!




          
      
          

   



  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Istanbul' a Höşgeldiniz ! (6): 10 expresii uzuale in limba turcă pentru toți turistii

Dubrovnik, ,,Perla Adriaticii,,