Ce să NU faceți niciodată când plecați în excursii

  E prima oară când scriu un articol direct de pe drum. O să încep prin a vă povesti despre greşeala pe care am reuşit să o comit acum 10 minute!
  Bun! Vin de la facultate, după un examen, aştept 2 ore să iau autobuzul şi am la dispoziție 5 genți de voiaj.
Bineînțeles, drumul până la autogară nu poate fi parcurs decât cu taxiul. Cum mă puteam căra cu 5 ,,geamantane,, după mine? Am sunat la un domn şi a zis că vine în 10 minute. După 10 minute ies la scară, maşina nu sosise încă şi sun iar.
   De acum începe toată nebunia. Domnul de la taxi îmi spune să sun la dispecerat că nu poate să ajungă la timp. La dispecerat nu îi răspunde nimeni (a sunat pentru mine) şi sunt nevoit să merg până în stație cu toate bagajele după mine, aproape atârnate.
   Nu aveam de gând să întârzii, aşa că am luat primul taxi din stație, care a avut ,,impresia,, că merg la gară, nu la autogară. Vă dați seama ce mult aşteptam un tur al oraşului în momentul acela! Pfiu, în cele din urmă am ajuns la autogară cu 2 minute înainte şi am prins autobuzul, în ciuda faptului că am achitat şi ,,turul panoramic,,  din zona gării facut cu taxiul.
    Iar acum mă aflu în autocar şi vă fac o listă cu ce NU ar trebui să faceți când plecați în drumeții:
1.  Nu luați multe bagaje!
Asta îngreunează deplasarea şi e foarte incomod. Luați doar ce este util şi aveți neapărat nevoie. Eventual luați un troller dacă aveți bagaj cu duiumul!
2.  Nu apelați la taxiuri dacă nu vă garantează şoferul că ajunge la timp!
Apelați la dispecerat cu minute bune înainte pentru a nu întârzia.
3.  Bineînțeles, nu lăsați lucrurile pe ultima sută de metri! Planificați deplasarea.
4.  Învățați să negociați prețul cu şoferii de taxi! Se poartă. Serviciile de taximetrie au început să semene cu vânzările de la taraba pieței. Ei profită de asta, noi de ce nu am putea profita? Dacă sunteți studenți, poate fi o armă secretă.

Ce am relatat în articol reliefează greşelile pe care le-am făcut, însă pe care le-aş putea repara la următoarea drumeție. Contează mult să înveți mereu din greşeli!
 Voi ați făcut astfel de gafe? Ce ați învățat din drumețiile scurte?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Istanbul' a Höşgeldiniz ! (6): 10 expresii uzuale in limba turcă pentru toți turistii

Dubrovnik, ,,Perla Adriaticii,,