Cum am hotarat sa lansez Cristian Cezar Travels

   Un blog destinat turistilor! Asta era deviza blogului inca de la inceput. Insa cum am inceput va povestesc chiar astazi.

   Daca ma uit atent la articole, exact acum o luna lansam primul articol despre o destinatie turistica, dar nu de atunci am lansat blogul. Curios, nu? Prima data am vrut sa creez blogul din curiozitate, fara sa ma gandesc ce pot adauga pe el. Si de aici incepe povestea.
   Era luna mai daca imi amintesc bine si faceam practica de specialitate. Puteam sa alegem ce firma vrem, insa tinand cont ca imi place foarte mult turismul si de mult timp aveam in plan sa ma infiltrez intr- o agentie de turism ca sa aflu care sunt activitatile desfasurate aici si care sunt sarcinile intr- o firma care presteaza servicii, am ales sa stau 3 saptamani pentru a afla secretele si mecanismele unei agentii de turism ( totusi nu era prima data cand faceam asta ).
   Dupa o saptamana in care aflam lucruri foarte interesante si utile, am hotarat sa deschid blogul si sa scriu primul articol, pentru ca era o experienta care merita scrisa.
   Astfel am scris un articol pe care il puteti gasi AICI .Era primul si de atunci nu am mai avut cand sa scriu. Insa de o luna am inceput sa scriu, chiar deseori. Am scris articole multe despre destinatiile in care am fost, iar primul a fost despre destinatia mea favorita, articol pe care il gasiti AICI.
   De atunci am zis sa ma ocup de blogging. E ceva inedit si imi place foarte mult sa relatez articole care sa va incante. Deocamdata sunt la inceput si inca aflu lucruri pe care inainte nu le stiam.
   Daca va place blogul, ma puteti gasi pe aceasta pagina: Cristian Cezar Travels. De asemenea sper sa va placa faptul ca articolele sunt scurte, dar dese. Si cu aceasta ocazie astept comentarii referitoare la urmatoarele aspecte:
Va place blogul Cristian Cezar Travels?
Ce ati imbunatati la el?
Ati recomanda blogul si prietenilor dumneavoastra?
Ce articole va tenteaza si nu sunt abordate inca pe blog?




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Istanbul' a Höşgeldiniz ! (6): 10 expresii uzuale in limba turcă pentru toți turistii

Dubrovnik, ,,Perla Adriaticii,,